قصه 13

قصه‌های دهه شصتی شماره ۱۳، #"اینا"م یه روزی میرن، ما که نفهمیدیم

نامه فروغ، قطعه شصت، بند دلتنگی. . همیشه با قطره اشک امضاش میکرد. . دلم قرص نیست، یادته میگفتی "اینا"م یه روز میرن، ما که نفهمیدیم "اینا" کین .

 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آمار بازدیدکنندگان

596426
امروزامروز59
دیروزدیروز364
هفته جاریهفته جاری723
ماه جاریماه جاری7688
آمار کلآمار کل596426

   logo-samandehi