قصه 4

قصه های دهه شصتی - شماره 4 #صِفر

چهار تا صفر از پول کم می کنید که چی بشه؟! ما خانوادگی با دو تا صفر می رفتیم سینما! بستنی می خریدیم با یه صفر... کاش این صفرها یه روزی حال همه مون رو خوب کنه...

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آمار بازدیدکنندگان

596425
امروزامروز58
دیروزدیروز364
هفته جاریهفته جاری722
ماه جاریماه جاری7687
آمار کلآمار کل596425

   logo-samandehi